5

One week left

Så var det helt plötsligt bara EN vecka kvar av min tid här i staterna. Det är svårt o tänka sig att jag varit här sedan september 2012. Det är rätt jävla länge alltså. Har jag förändrats nåt under denna tid? Det kan jag inte påstå. Min engelska måste ju iallafall ha blivit bättre, annars är det något som är riktigt fel. Annars är jag ganska exakt lika lat och hopplös som den dagen jag lämnade Sverige. Men trots att jag fortfarande är både lika lat och hopplös, så har jag ändå växt som person. Jag har blivit mer ansvarsfull och jag skulle nog säga att jag förstår mig på mig själv bättre än jag gjorde tidigare. 
 
Jag beställde häromveckan hem en fotobok till Josh med bilder från saker och ting vi gjort under dessa knappa två år. Hela boken är 20 sidor men här är några få av de bilder som är med i boken. Som tur var så föll boken Josh i smaken och till en början så fick ingen av oss andra här i värdfamiljen röra boken förutom honom själv. 
 
 
 
Nu börjar även packningen ta sig. Hade det inte varit för det faktum att jag reser iväg i två dagar till Portland imorgon och kayakturen med Stephan nästa helg, så hade jag kunnat packa klart allt redan nu.
 
 
 
1 Mor:

Nämen! Skit nu fick du mig att börja gråta Simon, speciellt när jag såg de två första bilderna! ❤️ Det var en fin present åt Josh som han garanterat kommer att läsa sönder med åren.

2 Anonym:

Välkommen hem! Tror din familj i kalla sverige kommer bli extremt glada :)

3 alo:

Välkommen hem! Tror din familj i kalla sverige kommer bli extremt glada :)

4 Anonym:

Vilken härlig present! Det ska bli kul att du kommer hem. Du verkar få ner allt i väskorna :-) . Kramar pappa och Eva

5 Tess D.:

Vilken jättefin och bra avskedspresent! ♡
Välkommen hem till Svedala, otroligt vad tiden gått fort... :) Kram från Rosvik.