0

Ska vila mig i form

For idag iväg med fransmannen Antoine för lite simning och gym. Själva simningen var ju iförsig mest bara kast med amerikansk fotboll över poolen. Men väl inne i gymmet efteråt så gjorde jag några ynka set av några få övningar, sen slog det mig: Det är fan inget kul att gymma. 

Det där träningssuget som jag hade under första vintern här är helt som bortblåst. Det är lite trist med tanke på att man sakta men säkert bara går bakåt i sin fysik. MEN som "ursäkt" till detta som jag säger varje gång; Jag mår ju bra ändå. Det finns så mycket annat kul att lägga tid o energi på. (Iochmed att jag skriver detta så hoppas jag dock hitta tillbaka till träningen i framtiden, förhoppningsvis hemma i Sverige.) Så tyvärr Farsan och Eva, ni kan hålla era nyårslöften om träning, men jag håller mig undan. All lycka till åt er dock!
 
Tidigare i år har vi alltid varit 3 stycken som far iväg så här. Men vår sista fransman Sam har farit hem till Frankrike igen. Han är den andra av mina nyfunna polare här som farit hem till Europe igen pga kärlek.
Antoine och jag tog iallafall ett par kort på oss som han sedan lade upp i Sam's logg på facebook med texten:
"Someone's missing"