0

NO EXCUSES (haha eller)

Nu har jag inte satt min fot på gymmet sedan slutet av Juni/början av Juli. Sedan jag kom till USA, ända fram till en vecka innan mina två semesterveckor i Sverige, så tränade jag regelbundet. Efter det tappade jag all motivation och självdisciplin. Nog har jag ju mått lika bra för det, men tanken av att jag stått still i min fysiska utveckling i ca ett halvår är fan för dåligt. Jag som en vacker dag ska bli brandman måste se till att skaffa mig en bättre grund. 

I skrivande stund ligger jag nu i sängen. IMORN ska jag se till att släpa min, just nu, lata kropp till gymmet. Nu har jag lovat mig själv detta och alla ni som läser detta är ett vittne. Nu kan jag fan inte komma med nån ursäkt att jag käkat dåligt/är för trött/det är för bra väder/för dåligt väder/månen ligger i fel position/eller vad fan som helst. Ursäkterna har funkat senaste halvåret. Men imorn. Då finns det ingen ursäkt.