4

Glider på vågor

Eftersom vi är på Maui så måste man ju ta tillfället i akt och surfa lite. Värdföräldarna mina fixade en gemensam surflektion åt oss precis som förra året. Det är rätt lätt att "jobba" här på Hawaii.
 
 
1 Mor:

Ja du har verkligen att eländigt jobb ;)
Ser superhärligt ut! Inga problem att få upp Josh på brädan med instruktör?

Svar: Haha eller hur! Gick väll ändå hyfsat måste jag säga!
Simon Engberg

Vilka häftiga äventyr du får vara med om!

Svar: Jamen eller hur! Känns egentligen inte riktigt som ett jobb alltid! :D
Simon Engberg

3 Cecilia:

Vad härligt det set ut!!
Finns det några stater som du skulle vilja se och varför ?

Svar: Just någon stat vet jag inte om jag suktar så mkt efter, däremot skulle jag vilja besöka Vegas fast som 21-åring då så man kan uppleva allting som myndig!
Simon Engberg

4 Cecilia:

Vad härligt det set ut!!
Finns det några stater som du skulle vilja se och varför ?