1

Snoqualmie Falls

Nu i veckan blir det mycket jobb då Josh hoppat på spring break (påsklov). Just idag hade vi tur med vädret då graderna låg kring 20 och solen var framme i princip hela dagen. Resten av veckan ser ut att bli dyster vädermässigt så vi passade på att ta vara på denna måndag iallafall. Vi började med att hämta upp Tristan sen for vi iväg till Snoqualmie Falls 35 minuter österut. Vattenfallet där har ett dropp på drygt 80 meter vilket är rätt ballt. Vi gjorde en liten kortare hike där innan vi senare drog vidare till Groveland Beach. Där stötte jag på två andra au pairer som jag umgåtts en del med, Kamilla från Danmark och Ladina från Schweiz. De jobbade precis som jag och hade med sina värdbarn dit ner med. Så det blev en rätt lätt jobbmåndag detta.
 
 
1 Anonym:

Spännande tid du verkar ha där borta i USA! Själv flyttar jag till Chicago i slutet på juni :) fördriver tiden med att läsa au pair bloggar såklart, haha!

Svar: Jag verkligen lever och mår! Men shit va spännande! Just Chicago är en av de få städer som jag vill resa till, men som jag ej hunnit med! Fullt förståeligt att du harvar runt på en massa au pairbloggar då ju! :D Önskar dig all lycka till med allt!
Simon Engberg