0

Puck-o

Jag tror inte att jag hittat på så här mycket aktiviteter med Josh på sådan här kort tid förut under hela min tid här i Seattle. I måndags var vi iväg på hiken i Snoqualmie Falls och sedan iväg på en badstrand. Igår for vi till Seattles största zoo och sedan till Red Robin. Idag har vi varit iväg och bowlat och sedan iväg en sväng på Pacific Science Center. Imorgon ska vi iväg Bellevue Club och hänga runt i swimmingpoolen och i restaurangen. 
 
Det kommer kännas så konstigt när jag kommer hem till Sverige igen och jag måste JOBBA för mina pengar. 
 
En kollega till min värdfar var nyligen på en match i Madison Square Garden för att se NYR spela. Jag vet inte hur, men denna människa hade fått tag i en puck med en bild av Henrik Lundqvist som var signerad av en fd. Rangers-spelare vid namn Stephane Matteau. Denna puck gav kollegan iallafall till min värdpappa. Ikväll kom han och knackade på mitt rum och frågade om jag ville ha den. Han tänkte direkt på mig då han såg Lundqvist på framsidan av pucken sa han. Jag sa ju såklart ja och bara tackade och tog emot.