2

Life in Color

Nu är Emily på hemmaplan igen, men kommer att för de närmsta veckorna befinna sig i en sjukhussäng på nedervåningen tills hon är återställd igen. 

En till god nyhet är att jag och ett stort gäng kompisar skaffat biljetter till Life in Color. Det är en massiv "färgspelning" där de sprutar ut färg över hela publiken. Steve Aoki och Blasterjaxx kommer uppträda bland annat. Ifall ni inte hört om det förut (vilket jag ej hade föräns jag kom till USA) så finns trailer här: Kommer bli GRYMT.
 
 
1 Kevin:

Tjena! Ska också till USA som aupair och tänkte starta blogg jag med. Tänkte höra vilken bloggportal du använt och hur du kunnat få ett eget dommän, "simoneng.se och inte typ blogg.se osv?:)

MVH

Svar: Hallå! Fan va skoj, vart kommer du hamna någonstans? Jag använder mig av blogg.se och har då betalat för en premiumtjänst för att bli av med reklam och då fick man även välja ett eget domännamn. Önskar dig all lycka till!
Simon Engberg

2 Sofie:

Åh verkar super fett! Kommer säkert bli helt sjukt! :)

Svar: Sjukt kul och sjukt grisigt mest troligt! :D
Simon Engberg