0

Somnar gott

Dagen idag började med att Josh hade klippt sitt hår. Igen. Han gjorde det i september, oktober och nu även i november. Och sen har han dessutom gjort det en gång i våras. Varje gång har vi direkt behövt ta honom till någon som drar av resten av hans hår med en trimmer. Jag förstår inte varför han instinktivt ska klippa sig på skallen så fort han lägger händerna på en sax. Grabben håller ju alltid på att röra i andras hår, så jag fattar inte varför inte pojken sparar ut sitt egna hår. Fortsätter han såhär så är han nästintill flint resten av sitt liv.
 
Har varit en riktigt skön söndag i övrigt. Jobbade några timmar på förmiddagen, så jag tog med en halvflintig Josh och bowlade.
 
Har på senare tid sett mycket av WSOP (world series of poker) och har fått tillbaka världens pokersug. Så ikväll kunde jag inte motstå abstinensen och slängde in ett par hundringar på svenska spel. Nu, två timmar senare, så har jag dubblat upp det jag stoppade in, så jag kan somna gott. Fick dessutom helt random ett nytt o fräscht headset av min värdmor. Hon hade tydligen hittat det orört i sin förpackning då hon städade ur kontoret. 
Basen på detta headset är bättre än de som är på mitt tidigare headset. Så det tackar jag massor för!