3

My host dads poor Toyota Prius..

Är utan bil idag för att min värdfarsa kör "min" bil. Orsaken till det är att Josh spydde ner hela hans baksäte. Som bonus satt han och filmade allting också.
Ni som är känsliga för kräkljud, titta inte. "
 
I'm without a car today since my host dad is driving "my" car. The reason for this is that my host kid threw up in my host dads entire backseat. As a bonus he videotaped it all. If you're sensitive, dont watch.
 
 
1 Anonym:

HAHAHAHAHAHAH

2 Alexandra:

Åhh, stackars kille! Haha!

Jo, jag heter Alexandra och funderar på att vara au pair - som du! Det skulle vara jättesnällt om du kunde ta min mail och svara på ett par frågor som jag har angående USA-året.

Have a nice day!

Svar: Han mådde förvånansvärt bra efter det dock!Men va kul! Det är bara dundra iväg frågor bäst du vill så ska jag göra mitt bästa för att svara! [email protected] är min mail! :)
Simon Engberg

3 Emma:

Hittade nyss din blogg och tycker det är skit najs att du är kille, inte ofta man kommer över det!
Tänkte fråga hur du ser på att vara Au Pair och kille, är det många killar som är Au Pauirer som du träffat eller är det mest tjejer? och hur är det att ta hand om barn som är lite äldre, det vanliga är ju att dom oftast är ganska små!

Svar: Hallå!Vi är en minoritet, det är vi verkligen! Men det var faktiskt fler manliga au pairer än jag hade förväntat mig! Iallafall här i Seattle! Trots att mitt värdbarn är 12 år så blir han ju i sitt sätt några år yngre med hans autism. Så hans ålder är ingenting jag tänker på! Och 15-åringen tar jag inte hand om! :)
Simon Engberg