1

HEAT

Igår hade jag den trevligaste kvällen jag haft på riktigt länge. Morsan och Matte kom över hit till min värdfamilj på en grill-kväll och jäklar vad lyckat det blev! Det kändes som att de klickade riktigt bra! Så jag fick ju sitta lite stolt där i mitten. När jag skjutsade hem M och M till deras hotell i Seattle så konstaterade de att "Så skönt att du hamnat i en sån här familj". Och det blev nästan vice versa då jag kom hem då min värdmamma direkt sa: "Oh my god, they were so sweet." 
 
Jag tror det känns bättre för morsan och matte att lämna mig ett helt år till här nu efter igår. I slutet av Maj när farsan och Eva kommer hit så lär de nog också bli sålda!
 
Vädret här just nu är helt sinnessjukt nice. Vi snittar kring 27-28 grader och det är inte ett ynka moln någonstans.
 
 
 
 
Just på Mercer Island idag har det visat 30 grader. Jag var tvungen att slänga tröjan efter ett tag, så jag har kört runt mellan Mercer Island-Seattle i endast shorts, flip-flops och solglajjor med fläkten på högsta nivå och varenda fönster öppet och har fortfarande klagat över värmen. Är det inte för kallt, så är det för varmt. Aldrig blir man nöjd.
 
 
 
Sen är det ju förresten morsans födelsedag idag. Imorse när jag satt ute på altanen så skymtade jag en helium-ballong som fortfarande hängde kvar. Så jag fick en snilleblixt och sög i mig den ballongen och gjorde en grattis-video åt morsan på facebook. Jag gick Barn- och fritid på gymnasiet och jag är Au pair. Mer kan man inte förvänta sig!
1 Mor:

Ja, jag kan då bara hålla med dig! Kvällen var mycket lyckad och även om vi kommer att gråta som LilleSkutt när vi lämnar dig så känns det skönt att veta att du har det så bra och bor i en familj som verkligen månar om dig och tar in dig i familjen som sin egen- även om du jobbar för dom!
Tusen tack för din video, jag älskar den! :) Som vi konstaterade i mörkret vid den mysiga elden- man är inte äldre än man gör sig ;)