0

Nighty

Jag blev igenkänd idag på frisörsalongen då jag gick in för att boka tid, dessvärre verkar det som att just massage-frisörskan som jag hade senast inte jobbar kvar där..
 
Istället för att sticka iväg tidigt och göra ett träningspass idag så fick jag mig en trevlig pratstund över Skype med mor, matte och en stor kram och massa slängkyssar av lillasyster som strax blir "stor", hon fyller nämligen 2 år nästa vecka!
Efter det såg jag sista perioden av Luleås överkörning av Linköping i ES då de säkrade minst en fjärdeplats i tabellen.
 
Nu på kvällen har jag varit och simmat och käkat med Josh och sedan bad han mig att sitta med honom då han skulle sova. Givetvis lyckades även jag somna där inne. Så nu sitter jag här med en banan i handen i ett halvvaket tillstånd och ska återgå till min egen säng så fort jag gjort min plikt att uppdatera bloggen. Josh slog för övrigt rekordet idag på Pac Man-maskinen på Bellevue Club!
 
 
Med reservation för stavfel, godnatters!