0

Tisdagnattsinlägg

Nu när jag ligger här i sängen så har jag bestämt mig för att imorn så ska jag ha en produktiv dag. Jag ska ta o köra en tvätt, renbädda min säng, montera upp ny gardinstång, bygga ihop mitt nya Ikea-bord osv osv. 
Känner att det är dags att sluta skjuta upp på saker o ting!.. förutom träningen då. Har inte aktivt gymmat sedan Juni. Men jag mår rätt bra ändå, o det är ju ändå det som är huvudsaken! Kanske får bli mitt nyårslöfte att börja om igen.. inte särskilt originellt löfte dock.


På söndag åker vi ner till Orlando i Florida. Tydligen så åker vi i första klass, någonting som jag aldrig gjort förr. O väl i Orlando så är planen att spendera 4 dagar på Disneyworld och 3 dagar på Universal. Enligt väderrapporterna så ska det vara rätt bra väder o mellan 20-30 grader. Det blir en varm jul även detta år.  Har jag tur stöter jag på Jocke då han är där med sin familj just den veckan!



Tråkigt nog så har den här sköna Karlskoga-snubben som jag umgåtts mycket med just vänt hem till Sverige igen. Grabben klarade sig inte utan kärleken där hemma som han hade träffat precis innan han for iväg hit som au pair. Hoppas du har det bra där hemma Johan. Trots att jag kommer vara i FL under jul så är jag ändå avundsjuk på att du får fira jul hemma! 
(Har verkligen ingen annan bild på dig)