1

TechCity Bowling

Köpte igår en julklapp åt mig själv! Nämligen en biljett på nedre sektionen mellan New York Rangers o Washington Capitals! Som tur var så får jag dessutom sällskap på matchen. En snubbe, som jag faktiskt kom i kontakt med efter att han hade kommenterat här på bloggen, är nu en au pair i New Jersey och kommer att haka på!
Så denna blogg kom till väldigt stor användning helt plötsligt! 
 
Alla ungar på Josh's skola slutade 2 timmar tidigare idag. Så för att "döda" dessa timmar effektivt så tog jag med honom och en bekant i hans ålder för att ta en pizza och sedan bowla litegrann. Första serien började knackigt, men avslutade med fem raka strikar och hamnade på en slutpoäng på 164, som jag Tror är det bästa jag lyckats få. Serien efter det hamnade jag på 163p, så jag hade rätt bra snittpoäng för att vara mig själv idag!
 
Efter bowlingen så körde Josh in en dollar i ett spinnhjul där man kan vinna biljetter för att köpa diverse små leksaker/godis. Tur som han har så prickar han den minimala remsan på hjulet som ger hela TUSEN biljetter. För detta köpte vi sedan godis.
 
 
 
1 Charlotte :

JAG VILL OCKSÅ PÅ RANGERS, vilka datum är du i NY?