2

Rekord återtaget

Seattle Seahawks fortsätter dominera i amerikansk fotboll och är _JUST NU_ bäst i landet. Jag har hittills bara sett en enda match live. Det är för lite. Jag är sjukt sugen på att fara på en till match, helst en slutspelsmatch. Frågan är ju hur många hundra dollar jag måste punga upp för det.. men med mina gröna ögon sett så är det värt det!

I ett inlägg från oktober då jag just hade varit och sett en Seahawks-match live så konstaterade jag att jag verkligen förstår hur Seattle's hemmapublik kan inneha världsrekordet i högst ljudnivå. Just samma helg så blev det världsrekordet slaget av fansen från ett annat NFL-lag. Jag avslutade då det inlägget med "Vänta så ska ni se då Seahawksen tar tillbaka rekordet." .. Och det är ju alltid kul de gånger man får ha rätt:
 
 
1 Anonym:

Är culture care en bra förening att åka med?:)

Svar: Jag har inte haft några dåliga erfarenheter med dem iallafall! :)
Simon Engberg

2 emelie:

Hej! Följer du några aupair-bloggar?

Svar: Hallå! Ja, några stycken läser jag! En av dem som jag kan rekommendera är en brud som jag träffade på au pairskolan i NYC: http://charlotteaupair.blogg.se/
Simon Engberg