1

Inte min starka sida

Seg som man är så drog jag aldrig den där förbannade tummen ur rumpan och fixade de små julklapparna som jag tänker skicka hem till Sverige föräns nu ikväll. Med tanke på hur stort tryck det är på posten just nu så är jag rädd att det inte hinner fram i tid till Julafton. Men med tanke på hur min familj ser ut så blir det alltid flera "små julaftonar" då det ska öppnas upp julklappar från olika håll!
 
Tur att julafton bara är en gång per år, för jag är Verkligen inte bra på att slå in julklappar. Jag har inte tagit efter morsan när det gäller att pyssla. Jag har inte heller tagit efter farsan när det gäller att vara händig med byggande/meckande osv. Jag hamnade någonstans där mittemellan och missade båda egenskaperna.
 
(Insåg i efterhand att jag var tvungen censurera en av dem..)
 
1 Svetlana:

Jag tycker du ska ge bort en katt som julklapp, alla som inte gillar katter är konstiga!