0

Last day

Sista dagen i paradiset och vädret kunde inte vara bättre. Ligger i skrivande stund i en solstol och myser på i skuggan vid poolen. Imorse hörde vi en kvinna som skrek nåt om valar och sprang ner mot stranden, så vi hakade på och sprang ner till en stor folkmassa som redan stod där! Och visst hade hon rätt, det var 2-3 st valar bara 100-150 meter ut!!! De simmade i princip BREDVID de människor som var ute och paddlesurfade. Sjuuukt coolt! Önskar att jag hade med mig kameran/mobilen ner dit! Måste verkligen varit ett episkt once-in-a-lifetime-moment för de som var ute på sina surfbrädor!!!

Planet mot Seattle lyfter ikväll kring 10 pm. Det enda i bildväg jag har att bjuda på är instabilder!

Har förövrigt barnasinnet kvar. Det ser man rätt tydligt då jag har skrapsår överallt på kroppen. Till o med hakan från då jag dök i botten tidigare idag..