0

På BRA humör

Riktigt skön helg.
 
Har hunnit skypa med båda mina familjer, farmor och farfar och ett helt gäng timmar med polarna som vanligt.
Lördagkväll spenderas ute på Blue C Sushi och nu idag har jag sett Sverige tråkigt nog förlora finalen mot bastu-missbrukarna. Efter det har söndagen bara blivit bättre och det i form av bergsklättring inomhus följt av NHL-kväll på xbox hos mig där jag är Obesegrad! Imorgon börjar Josh om skolan så nu väntar vanligt schema igen!
 
På tal om skype hoppas jag nu i veckan kunna skypa med er andra tillhörande äldre generationen! Det gäller er mormor o lars, olov o elisabeth o morfar o birgitta! Så ifall det skulle vara så att ni läser detta, hör av er! Jag har några av er som skype-kontakt, men jag ser er aldrig online!!!
 
.. och såhär på efterkälke så tar jag nu tillfället i akt att dunka upp bilderna från Universal Studios som jag aldrig gjorde tidigare:
 
RIKTIGT jävla häftigt ställe.