0

2 best months ahead of me

Jag var på väg att dra mig ett pass ändå. Jag drog en rätt bra jogg i uppförsbacke på rullbandet för en stund. Sen insåg jag att det var jobbigt och tråkigt. Jag har inget som helst sug till att träna just nu.
 
Nu sitter jag här kl 2.32 med en känsla av grus i ögonen. Jag försökte bädda in min tweet, men jag är alldeles för zombie i skallen för att lyckas då inte ens scriptet vill funka ens en gång. Men såhär känner jag just nu:
 


Efter dessa resor kommer jag känna mig "klar" och bara vänta på att fara hem till Sverige igen. Men när jag tänker på det så inser jag att det kommer fortfarande vara FYRA månader kvar här i Seattle innan flyger går hemåt igen. Två saker jag fortfarande är helt inne på att göra är att hoppa fallskärm och paddla kajak i späckhuggarområdet. Sen känner jag mig klar här erfarenhetsmässigt, för denna gång.