1

DISNEY, men photobomb av DJUR

Nu har vi gjort klart hela Disneyworld-rundan. Alla fyra parker avbockade: Magic kingdom, Animal kingdom, Hollywood studios och Epcot. I princip en park per dag. Det har varit riktigt kul, men det är på ett sätt skönt att vi är klr med Disney-kapitlet. 
 
Ikväll har Jocke varit förbi här på hotellet, riktigt jäkla trevligt och kul att vi hittade ett tillfälle att ses!
 
Jag ser att jag fått julklappar på mitt konto från mor- och farföräldrar (även bonus) så jag vill dra iväg ett skype-samtal till er alla när ni har chans så jag kan ge ett rejält tack!
 
Imorgon är det uppstigning före klockan 7 am igen. Jag somnar sent varje kväll och går upp tidigt varje morgon. Jag är riktigt trött om kvällarna därav blir det tyvärr inte särskilt detaljerade blogginlägg. Men här får ni en hel bunt bilder. Med tanke på att de mesta av parkernas teman påminner av Disneyland (som jag redan tagit ett gäng bilder av) så knäppte jag inte särskilt mycket kort på byggnaderna i parkerna. Däremot tog jag riktigt gott om bilder på safarin i The animal kingdom:
 
:
 
 

Läckra bilder! :)