2

Varm vecka slut

Den förra veckan var helt underbar vädermässigt. Att ha samma värme i slutet av april-månad som vi knappt ens har på våra varmaste sommardagar hemma i Piteå är rätt galet. Skoj att lira volleyboll igen. 
Ska jag se NÅNTING negativt med veckan så är det värmen i mitt rum under kvällarna. Min värdfamilj är mer frusna än vad jag är så de gillar att ofta ha några grader varmare inställt på AC:n än mig. Jag brukar då och då gå och skruva ner ett par grader lite diskret. Medans jag ligger med alla fönster öppna, utan täcke och svettas då jag försöker sova, så ligger de med feta duntäcken och pyjamas och tjosan. Förstår inte ens hur det är möjligt. Det ska vara kallt när man ska sova.
 
Nu måste jag och boysen börja skynda på med att hitta ett datum för att hoppa fallskärm. Vi har nog dessutom kommit överens om ett datum att fara och paddla kajak i späckhuggarvatten. Ifall de blir som vi planerat så blir det den Sista helgen innan jag far hem till Sverige igen. Hoppas jag inte blir uppäten då bara!
 
 
1 Mor:

Blir du uppäten helgen innan vi får hem dig så åker jag över och bankar skiten ur illdådaren! Håll dig vid liv nu ;)

2 Maria:

Fina bilder ;)