1

Life in Color

Life in color var magiskt! Mycket grym musik med sjuka drops och massor av färg. Visserligen är ju hela evenemanget sjukt grisigt och svinigt då man bokstavligen blir nerdränkt i färg, men det är skoj!
Jag är riktigt glad att vi for dit, men å andra sidan så tror jag också att det räcker med att fara på en sån här festival bara EN gång.
En grisigt rolig erfarenhet rikare, men ett par skor, kalsonger, tröja och shorts fattigare.
 
Idag har jag dock inte gjort annat än att vila, spela dator och käka pizza. Inte nog med baksmälla, jag har även gått och blivit sjuk. Så nu ska jag ta och försöka få i mig nå mer käk och sen lägga mig i sängen och se på lite La Bamba med Filip & Fredrik.
 
Jag postade förresten en bild på instagram igår som jag kommer länka här nedanför. Det roliga var att Blasterjaxx som var där och spelade snappade upp min bild och lade upp den på sin egna instagram i ett montage med två andra bilder. Tyvärr gav de mig inget cred för det! Men med tanke på hur bra spelningen var så kan jag bjuda dem på den!
 
 
 
 
 
 
1 Amanda Brand:

Såg alldeles nyligen att denna festival kommer till Sverige, i Umeå. Är ju sådan där lite intressant information ;)

Svar: Jasså det säger du! rekommenderar dig att dra dit då! :)
Simon Engberg