0

Back in rainy Seattle

Landade imorse kring 5.30 am här hemma i Seattle. Hade lite svårt o sova på flyget med tanke på att Josh fes hela jävla natten och hade käkat Burger King till både lunch OCH middag. När vi hade landat slog jag igång livestream på mobilen för att tyvärr se Sverige bli sönderkörda av Kanada i OS-finalen. Sedan lade jag mig i sängen så fort vi kom hem och sov till någonstans kring kl 13. Därefter tog jag en pizza till lunch och nu på kvällen har jag varit och hängt med ett gäng au pairpolare. 
 
Sista dagen på Hawaii så for jag och Josh ut på en ubåt, så jag tänkte ta och slänga upp lite bilder därifrån. Men det får bli imorgon då jag måste packa upp mina grejer osv. Vi åkte ner 40meter under vattenytan til havsbotten och fick se både ett sjunket skepp och några hajar. Imorgon ska jag fixa upp det! Godnatt så länge!