4

Sunday no funday

Trots att vi igår bara drog iväg och hälsade på i de sista timmarna av festandet igår så hann man ändå fastna med på bild. Hittade den här bilden på facebook och tyckte den var så kul att jag måste slänga upp den. Tror väll att den sovande bruden i fråga inte har denna som favoritbild dock! 
 
Nu hoppas jag bara att denna vecka går fort och att nästa fredag bjuder på bra väder så man får hoppa ut ur ett flygplan med någon rutinerad snubbe fasthängd bakom ryggen på en!
 
 
 
1 rebecka:

glad simon :)

2 Madde:

Lust att göra länkbyte? Ska börja på univ. of idaho (typ 5-6h från Seattle?) nästa höst? :)

3 Madde:

Lust att göra länkbyte? Ska börja på univ. of idaho (typ 5-6h från Seattle?) nästa höst! :)

Svar: Åhmen va kul! Hur kommer det sig att du hamnar i Idaho av alla ställen? Ska jag börja länka andras bloggar så måste jag börja pilla i designen, vilket jag inte är särskilt duktig på om jag ska vara helt ärlig! ;)
Simon Engberg

4 Madde:

Ojoj lite sent svar kände jag från min sida.. Jag var utbytesstudent på high school i idaho 2011-2012, och kände att det verkligen var helt rätt ställe för mig :)