0

Ej avskräckt ännu

Enda sedan den dagen jag berättade för min värdfar att jag och några polare planerar på att hoppa fallskärm så har han försökt "avskräcka" mig från att göra det. Varje gång han läst någon nyhet om en olycka i samband med fallskärmshoppning så har jag fått det länkat i ett mail. Det har kunnat se ut något i stil med:
 
Nu har han inte lyckats hitta någon olycka på ett bra tag, så idag fick jag ett mail vidarebefodrat från Josh's skola där ett barn nästan blivit påkört pga att bilar vistades på fel del av skolan. Högst upp i mailet hade han själv lagt till en kommentar: 
"Also as dangerous as skydiving."

Han gör ett tappert försök, men han har nog insett att fallskärmshoppningen kommer gå av stapeln till våren trots allt!
 
NU är det två dagar ifrån trippen upp till Kanada för lite festligheter och NHL!