2

A place I can call home

Nu har jag bott i denna kåk i lite drygt 11 månader. Så det går ju inte annat än att känna sig som hemma. Jag går och rycker i kylsåp och dylikt precis som att det hade varit huset hemma i Piteå. Jag hälsar på grannarna. Jag har blivit stammis på både restauranger och matbutiker där folk känner igen en och alltid tar en minut för att prata.
Jag har ju nästan varit här ett år, så annat hade ju egentligen varit konstigt. Men när man tänker efter så är det ändå rätt ballt att ha allt detta som ett 'hem'.
 
 
1 Hon:

http://www.youtube.com/watch?v=gva10OE18p0

2 Mor:

Och inte att förglömma, din "nya" familj är oxå fantastisk! Jordnära, varma, generösa och behandlar dig väl, så nära en familjemedlem man kan komma för att vara en anställd ;)
Det känns skönt för oss här hemma att du har det så bra!! ❤