0

Next up, Westcoast!

Provar nu att göra ett blogginlägg från mobilen. Sitter just nu på JFK airport i New York och har gjort det sedan kl 11, planet som ska ta mig till min värdfamilj på andra sidan av landet, lyfter inte föräns 17:39 så har "bara" tre timmars väntetid kvar.. Som sällskap har jag en tysk tjej, som är hyfsat bra på engelska och väldigt trevlig. Den andra tjejen är fransk och fattar inte ett jävla skit av vad man säger. Men hon är glad och ler mycket... alltid nåt. Flyget från New York över till Seattle på västkusten kommer ta ca 6 timmar, men eftersom det är 3 timmars tidsskillnad så borde jag landa någonstans runtikring innan klockan nio där borta lokal tid.

Hoppas allt gått bra för er andra au pairer och att alla nära och kära har det kung där hemma! Kul att så många läser!
Nu ska jag käka en donut och lyssna på the scripts senaste album för att fördriva lite tid. Adios!