0

Halloween

Halloween var sjukt. Jag rekommenderar inte att vara iklädd en musklig dräkt och befinna sig i närheten av en klubb för rövryttare och flatlöss. En gayklubb alltså. (No offence, lät bara kul) Vanligtvis gillar jag beröring, men av tjejer. Jag har inte känt mig så obekväm som jag gjorde den natten på väldigt länge. Men bortsett från bögiga tafsningar så var det en rätt bra kväll! Här är några bilder jag lyckats lägga vantarna på! 

 
Dagen efter det så var det pumpkin carving som gällde. Försökte göra ett slott, men det blev lika lyckat som om jag skulle prova på rullskridskor typ. Så när jag insåg mitt misslyckande så använde jag den lilla kreativitet jag har och gjorde om den till ett pumpa-ansikte med årets största käft istället. Den funkar bra!
 
 
 
Fan vad overkligt det är med stormen Sandy för övrigt. Dem visar konstant inslag om det på TV. Redan nu, klockan 11pm första kvällen så är 13 människor bekräftade döda, tror de är fler obekräftade.. och 5 miljoner människor är utan ström. Jorden skulle väll gå under 2012..