0

Idiots everywhere

Har idag, på en enda dag både bevittnat en bil köra mot rött, folk som kört på fel sida av vägen, folk som kört alldeles för fort och vårdlöst, massor med människor som pillat på sina mobiler under körning, nån pantad jävla brud som legat så nära bakom min bil så att hennes bil nästan slickade mitt avgasrör (konstigt nog nästan alltid tjejer eller gamla gubbar som ligger och kör nära i baken på andra!?) och även en bil som sket i stopplikt vilket höll på att skapa en olycka med min bil. Jag har aldrig använt tutan på ratten någon gång så mycket som idag.

Inte alls konstigt nog så hörde vi polissirener på vägen hem från Seattle och sedan kom en helikopter flygandes över oss. Mest troligt med en nyhetskamera antingen för kiro7 eller king5 news. Inte alls förvånad ifall det varit en storkrock någonstans..

Bilden är tagen från google, men detta är den väg jag kör på varje dag..